I like us best undressed

Min sista lediga dag innan vi kör igång den här jobba-9-dagar-i-rad grejen. Fruktansvärt drygt, vart tog mitt liv vägen? Dessutom så har vi öppet till sju, som att det skulle behövas.. Men, jag vet hur otroligt nöjd jag kommer bli sedan när lönen trillar in så det är bara att gilla läget.

Vaknade förövrigt med den sjukaste träningsverken i benen. VARFÖR skulle ni dra med mig på spinning brudar? Jag gillar ju inte ens det! Blir bara frustrerad av att inte kunna röra hela kroppen och ta ut sig helt, men okej.. jag ska erkänna. Det var fett jobbigt. Jag kanske går igen, men bara kanske.. Tror att dom klassiska friskispassen och gym mer är min grej.

Har sedan varit med snorpan, finaste caatsi, hos veterinären. Vaccination mot höstsnuva? Va? Jag blev ju grundlurad.. haha. Finns ens något sånt? Aja, vaccinerad är hon nu iallafall.
Efter det åkte jag och väckte Amanda, snackade skit, ner till jobbet och sedan gick vi en sväng på stan för att hitta diverse saker inför lördag. Kommer bli kaanon!
Kvällen har sedan spenderats med brudarna från jobbet på julbord. Jag har oont i magen, inte av all mat utan av alla skratt. Alltså skööna brudar. Kommer att sakna dom alot! Eller iallafall vissa, dom flesta..

Nej, nu ska jag snacka med kudden för att orka upp i tid imorgon. Jag är ju nämligen bjuden på frukostdate.. Hur ofta händer det? Nice! Mjaaouw, grr grr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0