13:12

Bilderna kommer bli dunder! Så himla fina båda två, världens finaste gravidmage. Sådär vill jag också se ut när det någon gång är dax för sånt.. Saknar dom något enormt, åh mina favoriter!
Resten av förmiddagen spenderades sedan med Erik, waay to long ago. Vi käkade pizza och snackade massa strunt, det vi gör allra bäst.

Nu har jag heela huset för mig själv, makalöst skönt! Pumpar skönaste musiken ur högtalarna, förlåt pappa.. vet att jag egentligen får spela så högt, och bara myser omkring. Mitt i allt detta kommer hela grannsämjans barnaskara "bus eller godiis" Som att vi hade något godis hemma? Jag plockade ihop lite av det jag hittade, dom verkade nöjda iallafall och gick vidare för att terrorisera nästa granne. Haha, nej.. dom va faktiskt ganska söta. Nu ska jag ägna eftermiddagen åt mig själv, ta ett bad, göra inpackningar och bara fixa. Eller ja, jag ska ägna lite tid åt hunden också. Är ju hundvakt hela dagen faktiskt, får inte glömma det..
Sedan bär det av in mot norrtälje där det ska hookas med brudarna och bara ööösa?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0