Omgång 2

Åh ni tappra små stackare som varit inne här varje dag trots att jag skrivit att nu blir det inge mer blogg på ett tag, gulle!
Men nu kör vi, en omgång till. Alla gamla inlägg är raderade och vi börjar om på ny kula. Det är ju faktiskt så, livet förändras och det är inte så mycket man kan göra åt saken. Att stoppa tiden går inte och det är bara att gilla läget, go with the flow.

Just nu bor jag hemma hos mamma och pappa. Ja, känns aningen konstigt då jag bott borta i fyra år.. Hmm, känns som jag kliver bakåt. När alla andra flyttar hemifrån flyttar jag hem. Men nej! Stort steg frammåt och dessutom är det bara tillfälligt. Vet dock inte riktigt vart jag kommer hamna ännu, men snart vet vi! :)

Nu ska jag styra upp mig aningens och åka till jobbet, såhär sent.. känns hur konstigt som helst men efter att ha spenderat gårdagen på akuten, blivit sönderstucken och ipumpad massa smärtstillande var det så doktorn sa.
"nu ska fröken ta det lite lugnt i några dagar, helst inte jobba alls och sedan ligga stilla"
Med en infektion i musklerna kring lungorna klagar jag inte på detta beslut från hans sida då det gör tokontoch man helst vill ligga ner hela tiden. Men men, med mina painkillers känner jag ingenting just nu så dagen kommer nog gå kalas!

Grym, grym, grym ska jag bli och därmed också lura döden.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Yeeeeay, your back :)

Då måste väl jag starta blogga igen också, haha.. Snart så, när jag har något som händer i mitt liv!

2009-10-22 @ 12:48:08
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0