If we ever meet again


Exakt såhär trött är jag just nu. Massa information som skall proppas in nu på jobbet under bara några dagar, och jag som inte läst på innan fick dubbel hemläxa. Ajabaja!
Men det är grymt skönt att vara igång igen, jag har längtat.
Annars så ska jag fortsätta detta eviga lägenhetssökande. Snart brister jag ut i gråt om vi inte hittar något, snälla säg att vi hittar något?!
En lägenhetsvisning ska avklaras ikväll så hoppas vi bara på att den antingen är asbra så att vi tar den eller asdålig så vi slipper fundera. Hatar velande.

Nej, ska ta tag i den tjocka pärmen om alla tele2 produkter nu. Någon som vill byta? Nej trodde inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0