Kärlek


Helgen har varit underbar på alla sätt. Lugn och fin med mycket promenader, skratt och goda middagar. Jag har saknat alla där hemma lite extra mycket och samtidigt njutit till fullo av att ha föräldrarna här. Det bästa som kunde hända just nu. Var jag kanske inte så stor som jag trodde utan tyckte att det var hur skönt som helst att de befann sig i samma land som jag igen?

Vi har fått gott påskgodis och en dator av pappa Karlsson - tack! Så nu sitter jag förkyld men nöjd på donken och använder internet så mycket det bara går. Det har laddats hem filmer och Jesper och jag har legat uppe natten lång bara för att vi har kunnat. Ny dator, nya filmer och ledighet.

En toppenhelg som jag inte ville skulle ta slut och nu längtar jag mer hem än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0