You make me go bananas

Redan klockan åtta var jag uppe, städade lägenheten, gosade med vildjuren och sedan tog jag mig en promenad till badhuset för att köpa mig lite fuskbränna.
Duscka, skrubba, smörja och sedan begav jag mig till flygfyren för att handla till Oslo. Haalleluja säger jag bara. Laktosfritt och normala priser. Resten av dagen har det hängts med Sofia, gåtts en promenad med Mia, gjorts ärenden på stan och nu sitter jag och väntar på att mamma ska sluta så att vi kan åka hem.
Där hemma lär en mindre glad Katrin vara som väntat på mig dom senaste timmarna.
"Hej, det är din favoritlillasyster här, vartfan är du?" Snorpan då, lugna sig lite.

Ikväll vankas firande av papi då han fyller år i helgen och jag inte är säker på att jag är hemma då. Jag ska stå för efterrätten ikväll, får se hur det går?

Hittade denna charmiga på mig själv på Fridas dator, sötnöt.

Jag var iallafall brun, precis hemkommen från en månads utomlandsvistelse och jag var lyckligare än nånsin.

En kväll att minnas.


Kommentarer
Postat av: Nina

Oj..går du också på antibiotika..usch..Tog min sista kur i går, så nu håller jag tummarna ! Ser att ni firar Peter ikväll! Hälsa så gott , så jättemycket..vi måste få tummen ur o komma o hälsa på..Katter ! Vad trevligt ! Inga hundar längre ? elr kan de samsas.. vi har ju själv en liten Zlatan Jr här...jättekorkad o mörkrädd men alldeles underbar och sockersöööööt.. Ha en fin kväll och hälsa alla där hemma ! Carro skall sova över hos kompis i stan, kompisen har egen lght och Ubbe o jag är skapligt nervösa...de är ju bara 15..vissa 14 år !(Tjejgäng på 5 ) Vi sa nej först..men sedan tänkte jag efter..jag har ju också varit 15...men hon vet vad som gäller..bryter hon det, är hon grounded i typ 3 år...jag kmr sms:a hela natten :):)..Hua..

2010-04-16 @ 10:17:03
URL: http://kssporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0