At work

Lunchrast på jobbet och inga roliga hær så passar på att sno datorn lite. Dock så ær det facebookførbud, och massa andra førbud också før den delen.
Så mitt jobb, kanske dags att ta det nu. Jag jobbar på ett vældigt litet lager som bara har smycken och klockor. Eller ja, nær jag hæromdagen sa att "vi som jobbar på lager.." Fick jag snabbt tillbaka att detta minsann ær en kontorstjænst! Yeye, kalla det vad ni vill. Det ær iallafall ett vældigt litet lager dær inga truckar eller smutsiga lagergubbar får plats. Så det jag gør ær att jag plockar klockor och smycken till kunderna, kollar så att ordern stæmmer, packar det och skickar det dit den ska. Thats it!
Sen ær det sjælvklart tusen olika saker att hålla reda på, ær det servicepakke, bedriftspakke eller ska de kanske gå som schenker?
Jag ær enda svensken på stællet och den absolut yngsta, dessutom idag den enda tjejen. Iallafall på min avdelning. Men jag trivs hur bra som helst och alla ær jætte gulliga.

Æven idag blir det øvertid och sedan ska jag spurta hem och hjælpa min man med tvætten och så ska jag førsøka hinna træna också. 
Førøvrigt så måste jag tillægga att træningsverken inte alls blev så brutal som jag trodde att den skulle bli, hur skønt som helst och jag ær nøjd!

Nu tillbaka till jobbet, puss gurkor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0