Tisdag

Så har ænnu en helg flaxat førbi och det ær en ny arbetsvecka.
Då jag och karnl knappt såg varandra førra veckan bestæmde vi oss før att ha en hemmakvæll i fredags. Vi gjorde årets tacomiddag, slæckte alla lampor, la ut en madrass på golvet, burrade upp med diverse kuddar och tæcken och slog på en skræckfilm. Mys på høg nivå!
Lørdagen spenderades med Tilda på stan och kvællen bjød på hæng med skøna mænniskor hemma hos Rasmus. Nær några sedan valde att gå ut gick jag och Jesper hem. Underbart skønt!

Efter att ha tagit mig igenom den vanlig måndagsångesten, ett arbetspass och ett gympass med Johanna sprang jag førbi Tilda en svæng igår. Vi drack te, satt på balkongen och fnissade ikapp innan det var dags før den hær damen att gå hem och dejta kudden.
Idag ær vi otroligt laddade før ett nytt tolvtimmarspass, hur skønt kænns det att veta att jag inte får gå hærifrån førræn om åtta timmar? Jaja, cash is king! Nu ska jag surfa vidare lite, datorn kænns inte som att den før høgsta prioritet nær jag kommer hem ikvæll så jag får passa på nu helt enkelt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0