Retext

Så var det en vecka sen sist igen, jag måste verkligen bli bättre på det här med att uppdatera. Men vad har jag gjort? Jobbat, tränat och sovit innan min töntiga förkylning utvecklade sig till något större och jag ägnade istället en del tid åt Johanna. Jag och Jesper hängde även med mitt jobb på filmpremiär på Rockerfeller och garvade oss igenom en hel film tillsammans med Oslos alla b-kändisar.

Helgen har däremot varit mera händelserik. I fredags anlände mannens syster Jessica och kompis Camilla. Vi startade helgen med en middag ute och ramlade inte hem förrän på morgonkvisten. Då hade vi hunnit sitta hemma hos oss, mött upp annat folk och spanat in två uteställen. Trots att vi svullade makaroner med ketchup mitt i natten vaknade vi alla hungriga som djur på lördagen och tog oss ner till Aker brygge. Där gick vi från ställe till ställe och bara satt i solen och åt. Åt och åt och åt, underbart! Lördagen avslutades med grillning på balkongen, förkaka här och utgång på två underbart bra nya ställen. Söndagen spenderades helt och hållet på Fridays i solen där det hinkades läsk och åts flottiga saker.
Trots att min tå har ett jack efter glasskärvan och att min kropp känns helt mörbultad efter att den okända 80kilos mannen mejade ner mig i lördags så kan jag inte säga annat än att jag har haft en grym helg, helt underbart!

Nu ska jag ta min blåslagna kropp och dejta kudden, känns som att det inte skulle sitta helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0