One more time

Jahapp, då kör vi igen då. Tiden har liksom bara rullat förbi och det har hänt en hel del..
Vädret här i Oslo är inget alls jag kan skryta med så det har inte blivit hundra bad i år och en ruskigt skön bränna. Men vi har fått till en del sköna fester, faktiskt två dagar på stranden, en del park och framförallt balkonghäng. Massvis med grillning och sköna promenader hem genom parken mitt i natten.
Pga vad som hänt är vissa dagar tyngre än andra, men jag kan skatta mig otroligt lycklig som har så fina vänner omkring mig hela tiden och inte minst Jesper som har ställt upp mer än vad jag trodde var möjligt.
 
Jag har dessutom hunnit med fem hela dagar hemma i svedala, otroligt skönt att träffa vännerna hemma och framförallt familjen. Där bjöds det på sol och bad under dagarna, grillning, kvällsdopp och utgångar på kvällarna.
Även begravingen var då, trots att den var otroligt fin så är det sorgligast i välrden.

Nu är vi som sagt tillbaka i Norge och inte faan bjuds det på någon sol här heller? Sitter på balkongen i skrivande stund och spanar på alla läckra moln som hotar med regn. Härligt! Igår fyllde vi bilen med skönt folk och tog en tripp över gränsen för att handla mat. Jag och Jesper fyllde vagnen och jag var glad som ett litet barn när jag kunde hamstra på mig alla laktosfria saker som de inte har här i (jävlaskit)norge. Så nu har jag gått flera gånger under morgonen och spanat i kylskåpet, bara för att det är så härligt att se att det är fullt. Att de innehåller saker jag kan äta! Nej, nu ska jag väcka min man och sedan blir det dunderfrulle innan vi tar tag i den här dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0