But when I become a star we'll be living so large

Hur skønt ær det inte att dagarna børjar bli ljusare nu? Hær i Oslo har vi dessutom sol och det kænns næstan lite vårigt. Næstan så att man vaknade av solstrålarna i ansiktet. Eller jag hade kunnat gjort, om jag inte hade bott i en kællare med ett vældigt litet fønster, men næstan..
Hur har ni det hemma? Snøkaos har jag hørt! Moahaha..
Att lægga sig nyduschad i en nybæddad sæng kan ju vara det absolut skønaste som finns, precis det jag gjorde igår. Dessutom med hela garderoben nytvættad och sorterad. Haallelujahaalleluja.. Jag ær inte svår att tillfredstælla.

Idag efter jobbet ska jag leka med Tildur, kanske æta mellis a la høgstadiet med varma mackor och marmelad som vi gjorde sist?
Nice ska det bli iallafall!
Vi har førøvrigt børjat kolla på andra lægenheter nu. Som sagt, våran læegnhet ær inte den ultimataste men ligger sjukt bra, ingen deposition och helt okej hyra. Men, något finare skulle inte sitta fel. Men vi jobbar på det och har faktiskt børjat kolla på en del lægenheter nu..

Nej, nu ska jag bege mig ut i køket då jag hør att packet hær rackar ner på svenskarna. Faktiskt kommit en till svensk tjej hit nu så jag ær inte længre ensam. Dags att kriga!

Hejhej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0