Fredag

Imorse traskade jag upp nær mannen gick upp, dels før att vara sæker på att komma i tid till jobbet då jag var tvungen att vara hær lite innan alla andra før att få en genomgång av allt det tekniska hær på jobbet. Och dels før att sæga hej då till Tilda som ska till Sverige øver helgen.Så nu sitter jag hær och væntar på mina kollegor så att vi kan sætta igång med dagen før att sedan få gå hem vid lunch. Hur nice som helst!
Då jag ær ansvarig før allt hær idag så kan de dock bli lite tidigare, om jag inte pallar med allt det tekninska. Nejdå, har fått en supergenomgång nu så detta kommer att bli bruutalt bra.

Ivæll væntar sedan efterlængtat besøk från Norrtælje. Ska bli hur kul som helst och något jag ser fram emot. Kan tænkas att det blir en del fest kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0