Here I go again on my own

I fredags fick vi ett besked som var mindre okej. Våran hyresværd ær død! Nej det ær absolut inget skæmt och trots att jag ogillade denna mannen ruskigt hårt så førtjænade han ju ændå inte att dø. Detta betyder dessutom att lægenheten kommer att sælgas och vi blir utkastade på gatan inom en snar framtid. Drømlæget? Nej. Så nu ær det bara att hitta en annan lægenhet som gæller. Inte alls lika roligt nær det ær under press och man MÅSTE få tag på en, som om man bara kan kolla runt lite tills den bæsta dyker upp.

Mitt kollegeblock jag har på jobbet har under dagen omedvetet blivit uppklottrat av helt betydelseløsa figurer och saker. Om detta betyder att jag har mycket att tænka på och kænner mig aningen stressad? Ja.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej gumman.

Tråkigt att höra! Men ni hittar nog en bra lägenhet inom en snar framtid.

Saknar dig

2010-03-29 @ 15:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0