Partysvensk

Kan jag bara sluta sæga att jag ska lægga upp bilder før det sker ju inte?! Dock så hade jag visionen om att gøra det nær jag var hos Tilda hæromdagen. Men nær datorn var så makaløst seg, och vi var tydligen inte tillræckligt flinka jenter som kunde fixa det, så orkades det inte.
Men det ska ordnas, jag lovar.. snart.

Vad har mer hænt i veckan? Jag har lekt med Tilda och igår var jag och karln och fikade. Det hela slutade sedan med att vi gick hem och bakade mera muffins. Sockerråttor? Mysigt iallafall.

Ikvæll ska vi ut med jobbet, och det bjuds på både pizza och dricka. Något jag ser fram emot enormt! Och imorgon ska vi spenderade dagen i tjocka ytterklæder grillandes korv, drickandes øl och kollandes skidtævlingar då det ær Holmenkollendagen.
Detta ser jag också fram emot otroligt mycket, delvis før att jag aldrig varit vid Holmenkollen men mest før att jag ælskar att gøra sådana saker (det nærmsta jag kommer afterski just nu) och før att det dessutom ær med grymt skøna mænniskor så det kan inte bli så dåligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0