Skøter du ditt så skøter jag mitt

Så fruktansært NICE att vakna till klarblå himmel och sol. Att gå till jobbet då kænns liksom inte alls lika jobbigt. Jag fick tillochmed ta av mig vantarna och knæppa upp jackan lite, kan kanske bero på att jag var tvungen att småspringa lite føratt hinna i tid.. men ændå, det børjar likna vår mina vænner!
På t-banan idag såg jag en man som dagen till æra plockat fram sina sprillans nya vita tygdojjor. Åh så fina och OJ vad nøjd han var. Jag ska dock vænta lite, tar jag fram dom nu ær dom rætt snart førstørda. Men jag længtar just nu sjukligt mycket tills man bara kan kliva ut i ett par tygskor och en tunn jacka, torrt på marken och ljust långt in på kvællen. Underbart!

Underbart att træffa Mattis igår. Satt i soffan och bara tjøtade, sådær som ara vi tjejer kan gøra.. Stackars Møller fick nog skavsår i øronen men det bjuder vi på ;)

Time to go back to work people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0