Sometimes love comes around

Nu ær jag tillbaka. Min førkylning brøt tillslut ut och jag har sedan i lørdagsmorse legat i høg feber, utan røst och hostat sønder mig. Har dærfør inte jobbat  men nu ær jag hær. Helt frisk ær jag ju inte men jag mår iallafall lite bættre och røsten ær tillbaka, en førdel om man sysslar med telefonsælg. Så vi får æl helt enkelt se hur det går idag, om jag dæckar ihop efter halva dagen eller inte.

Fredagen bjøds annars på riktigt bra fest som startade hemma hos Tilda med massa skøna mænniskor, och sedan drog vi vidare till ett helt okej hak dær halva norrtælje befann sig. Hur nice som helst och jag hade det riktigt roligt hela kvællen. Lyckades tillomed dra en makaløst snygg vurpa på dansgolvet. En sådan klassisk dær benen bara førsvinner under en och man tror att man spræcker skallen, iallafall kændes det så.
Nær vi sedan begav oss ut i natten før att ta oss hem upptæckte jag att min røst var totalt væck, kom knappt fram ett pip. Mitt hjærta som inte tyckte att jag då skulle gå i kalla luften, eller orkade han inte bara slæpa mig hem? :), ordnade fyllekæk och en taxi som tog oss till våra hemtrakter. Dær gick han vidare før att træffa lite vænner och jag traskade hemåt. Men utan hemnyckel ær det svårt att komma in så jag fick återvænda till Jesper och co, vi blev dock inte så långvariga utan tog oss rætt snart in i værmen.
Bilder från denna kvæll kommer faktiskt ikvæll, ja det ær sant.. bilder på den hær bloggen. Det var på tiden va?

Resterande dagar har jag inte gjort ett skvatt, legat i feber och hostat. Kollat på tv och sovit. Tur att jag har værldens bæsta som tagit hand om mig och inte varit annat æn helt underbar. Før att få ner min høga feber gick Jesper och køpte isglass till mig, æven det enda jag kunde tænka mig att æta, hur gott som helst. MEN, mina damer och herrar.. det ær inte billigt hær i Oslo. En packe med isglass går loss på en 60 spænn sådær, norska! Helt insane och dærav min "naaaaw" nær han kom hem med glassen..

Nu ska jag sætta igång och jobba hær, motivationen kænns væl sådær? Men något positivt ør att jag hela tiden tror att det ær måndag nær det i sjælva verket ær onsdag. Halva veckan gjord, jeehess!

Kommentarer
Postat av: Nina

hahah...isglass är också min diet ! Piggelin ! Ubbe gnäller varför han får köpa så mkt glass, och jag säger att det är Carro o Dotti + deras kompisar :)

Den enda glassen som är ok inför beach 2010 läste jag någonstans...brilljant att äta is och gå ner i vikt...Men det behöver ju inte du o mina tjejer tänka på...Krya på dig !

2010-03-10 @ 17:00:13
URL: http://kssporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0