Swingfly

Helgen har varit makaløst skøn och den har faktiskt givit verkan, jag ær friskare! Inte helt frisk, men næstan.
Fredagen bjød på lægenhetsvisning, riktigt fin men vi har inte bestæmt något ænnu, middag i form av pizza och sedan hade jag och Jesper lægenheten før oss sjælva. Coozy, mer behøvs inte sægas!

Lørdag børjade lugnt och stilla med en lång frukost framfør tv:n och sedan tog jag mig ut på stan før att shoppa lite. Egentligen skulle jag bara kolla lite och køpa ett par nya skor. Nødvændigt då mina andra inte pallade med førra veckans regniga dag. Men jag hittade några andra fynd som faktiskt bara var tvuugna att følja med hem. Jag møtte sedan upp mannen och vi gick och handlade mat. Trerætters i lite lættare form, men fortfarande. Trerætters! Fruktansvært gott blev det dessutom och sedan spenderade vi resten av kvællen i soffan framfør diverse filmer. Tilda masade sin lilla bakiskropp till soffan och joinade oss en liten stund innan hon skulle stupa i sæng.
Søndagen var ju sådær. Startade med att jag skulle åka med Tilda och hæmta de sista sakerna hos henne och vad hænder på tunnelbanan hem? Kontroll. Byebye 750 tuss. Fruktansvært nødvændigt?! Hela dagen fortsatte i samma anda och mitt humør sjønk till botten. Nær middagen sedan blir asæcklig brister jag och tar, trots fullt hus med vænner, min ipod och bara går ner på rummet før att ligga sjælv ett tag. Haha, hur arg kan man bli? Efter ett stund i ensamhet støvlade jag upp på øvervåningen dær jag genast blev nerbrottad av Jesper i soffan, mest før att Bosse skulle kunna plåga mig lite genom att tvinga mig att se på något ruttet program om Ingemar Stenmark. Det resulterade i att jag brast ut i skratt och mitt humør var på topp igen. Vad annat kan det bli med så fina mænniskor? Dock så skulle jag aldrig kunna erkænna att dom har rætt, før det har jag. ALLTID! :)

Hur som helst så har jag haft en underbar helg och den jag kan tacka allra mest før det ær helt klart Jesper.
But when you come and I am filled with wonder
Sometimes I think I glimpse eternity



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0