Apartment

Efter två taxirundor tog snålheten och envistheten över och vi bestämde oss för att gå med alla de sista grejerna. Min cykel fick agera packåsna och jag och Jesper såg ut som ett äkta luffarpar när vi kom gående med minst fyra väskor var. Att folk verkligen stannade och skrattade kändes sådär, men dom som skrattade mest var nog faktiskt vi.





Den är inte stor, vi sover på en tunn madrass och till soffa har vi en lite tjockare skummgummimadrass. Men det gör inget för det känns redan som hemma och så skönt som jag sov inatt har jag inte gjort på länge. Till detta har vi Oslos största balkong med sol hela dagen/kvällen. Den invigdes imorse med frukost och för ett tag sedan kom Gurra över och vi styrde grillning i kvällssolen. I hallen har vi dessutom en gigantisk garderob där vi faktiskt får plats med alla våra kläder (helt otroligt). Nu ska jag luta mig tillbaka i våran brutalt sköna "soffa", kolla film med mitt hjärta och njuta utav vetskapen att detta är vårat!


Kommentarer
Postat av: Amanda

mysigt! Första helgen i Maj hoppas jag på att komma till Oslo. Då blir det förfest på eran balkong ;)

2010-05-03 @ 08:21:43
Postat av: Diana

hjærtat, det kan du skriva upp att det blir :)

2010-05-03 @ 08:44:25
Postat av: C.

LOVLEY!

2010-05-03 @ 10:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0