Friday baby

Att stå barfota i sanden, ha solen i ryggen och spela volleyboll är inte helt fel. Att jag sedan inte var något proffs och att mina bollar inte alltid kom rätt är en annan sak, men jag blev iallafall bjuden att vara med och spela på måndag igen så helt hopplös lär jag inte ha varit. hur som helst så hade jag en himla fin kväll!

Ska snart bege mig till jobbet, otaggad som få. Vad är det med mig nuförtiden? Kan bero på att min vapendragare på jobbet tagit en tur till New york för en vecka sådär. Men nej, jag måste skärpa till mig. KOM IGEN NU!

Idag åker pappa, den lilla räkan, och alla grabbar på en skön resa till turkiet. Skönt för dom och OM jag också vill åka. Ca 30 grader har de där borta, skulle inte sitta fel. Nej, om inte vi tjejer skulle göra en resa vi också? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0