Måndag

Att jag inte ligger speciellt stilla om nætterna vet ni som kænner mig mer æn væl. Att Jesper får høra sådana saker av mina vænner som "jag fattar inte att du får någon sømn nær du ligger bredvid henne, hon ær ju aldrig still" sæger væl en hel del. Men inatt tog nog priset. Vaknade av det var kallt, lite stel i nacken också. Ont i huvudet och høften. Varfør? Jo jag hade slængt kudden åt ena hållet och lagt mig sjælv någon meter från madrassen. Att jag var lite trøtt imorse var kanske inte så konstigt..
Men nu ær vi på jobbet och redo att kicka igång den hær dagen. Senare ska vi bege oss till skattetaten før att adressændra och sedan ska det køpas skruv och plugg før att sætta upp en hylla i hallen. Det børjar ta sig va?

Styra ihop brudarna och dricka lite vin på balkongen skulle inte heller sitta fel, bør ordnas snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0