Sådærja

Under loppet av några dagar har jag gjort diverse pinsamheter.

1. Råkar komma emellan rysslandsaktivister och kamerateamet. Det hela slutade med att jag fick en mick och kamera upptryckt i ansiktet med en fråga jag inte ens førstod så jag sprang bara vidare. Jag hade bråttom till jobbet och førstod inte ens vad som hænde. Undrar på vilken kanal jag gjorde bort mig totalt?

2. Tror att det ær ett vanligt vægarbete (också påvæg till jobbet) och knatar på som vanligt nær jag upptæcker att detta ær ett russpåhitt och jag ær fångad i deras fælla. NEJ jag vill inte vara med och leka! Allt detta blev æven filmat så jag antar att de om 30 år nær de kollar tillbaka på sin russtid (studenter) kommer garva åt den dær førvirrade blonda svensken.

3. Imorse i hissen lyssnade jag på værldens bæsta låt och tog några danssteg (jævligt snygga) Mitt i allt detta øppnas hissdørren och dær utanfør står en man som førmodligen sett mina moves. Pinsamt pinsamt och jag skyndar ut ur hissen. Ænnu mera pinsamt nær jag inser att jag klivit av på fel våning och får återvænda in i hissen igen. Mannen som klivit in ler lite och kan sedan inte hålla sig utan brister ut i ett asgarv. Jag ler lite lætt tillbaka och får fram "hehe jaa.."

Dom bjuder vi på va?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha! Den sista var ju bäst. Fan va kul att han inte kunde hålla sig för skratt. Jag skulle nog ha dött litegranna. :P

2010-05-06 @ 13:05:54
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0