Take a minute

Innan jag drog på shoppingtur med Tilda hann jag hem en sväng och där utspelade sig denna konversation..
J: Diana, ska du verkligen köpa något nu? Skulle du inte spara pengar?
D. Jo men jag ska bara följa med, jag ska inte köpa något.. OM det inte skulle vara värsta rean och jag hittar något för typ 30 spänn!
J: Ja och hur ofta händer det, att du får något för 30 spänn?
D: Nej precis, alltså ska jag inte köpa något..

Efter några butiker kommer vi till Gina tricot där det hänger två stor skyltar i taket:
ALLT FÖR 29 KRONOR!
Haha, alltså ärligt. Vad är oddsen? Jag köpte två tröjor för 58 kr och är mäkta nöjd!

Nu ska jag lämna över datorn, ska tydligen spelas poker här. En annan ska ta en dusch, krypa ner i myskläderna pch kolla film. Första kvällen jag unnar mig att bara ta det lugnt och ta en paus från tragglandet av tele2 priser, känns bra!



 
Hittade precis dessa på mina skruttar, som jag saknar dom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0