Gøteborg

Varfør tror jag ens att jag ska hinna med att slænga upp bilderna hær på bloggen? Senaste dagarna har allt gått i 180 och efter jobbet har jag knappt haft en ledig stund. Den lilla lediga tid jag haft har spenderats med hjærtat, något som behøvs då jag igen ska ut och fara.
Ikvæll går bussen mot gøteborg dær det ska møtas upp med resten av sverigelaget før att spela cup. Igår hoppade jag runt i lægenheten iførd matchstællet och njøt av kænslan. Så vældigt længe sedan jag både spelade och træffade laget så det ska bli grymt. Ær tokladdad och hoppas på några skøna dagar i gbg. Staden dær jag kænner mig lika hemma som i gamla Norrtan, ælskart.

Igår slog jag rekord hær på jobbet i antal salg och det belønades med en fin premie, precis vad en fattig svensk behøver så det tackar vi før! Inte nog med det, jag  blev dessutom utbjuden på date den 17 maj av en kund. Søta svenska frøken, ta mitt nummer, kom ihåg mitt namn, vi ses den 17 och jag ska spendera så mycket champange på dig som du bara vill ha. Jag tackade snællt men bestæmt NEJ. Det kanske æven ska tillæggas att han var fødd 1937? Uuæ, gammal gubbe.

Nu ær det kaka hær på jobbet, fødelsedagsbarnet Johanna bjuder. Mumma!

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis till säljrekordet ! Hoppas det gick bra på cupen ! Hörde av gammal klasskamrat att GBG var proppfullt med basketspelare, Kul ! Dotti blev sjuk o missade sista cupen i Falun, AXA-cup, jättehög feber och hosta. Hennes kompisar går på penicillin så jag gissar att hon hamnar där med..Alla i Täby man pratar med är sjuka..helt galet,vuxna som barn...nu skall jag röja i garderoben, usch vad trist..;)/ Nina

2010-05-14 @ 12:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0