Valborg

I vanliga fall hade jag vid denna tidpunkt förmodligen varit hyffsat dragen med mina allra bästa brudar. Heey, kom igen.. det är ändå valborg!
Nu sitter jag istället här med en sovandes man i mitt knä. Vägrandes gå och lägga sig utan mig, förmodligen det sötaste jag sett!
Inte det att jag inte saknar alla där hemma, för det gör jag varje dag. Så fort någons status på facebook är liknande "helkväll men brudarna" "ut me tjejerna ikväll" så blir jag avundsjuk. Jag vill också vara där, för jag älskar det så fruktansvärt mycket. Men jag är ändå rätt glad över det jag har här.
Men nej, efter alltför mycket vin och alltför lite packande borde jag faktiskt gå och lägga mig nu så att jag orkar med morgondagen. Somliga sover ju redna djupt.

Hoppas ni har det guld ikväll mina babes, tänker på er!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0