Never been more hurt


Kass uppdatering? ja jag vet. Men mina dagar ser i princip likadana ut. Jobb, träning, mat och sova. Varvat med kvalitetstid med mina damer. Så inte så mycket upphetsande att skriva. I torsdags var vi dock i sverige och handlade vilket känns skönt. Nu är kylskåpet fullt och vi slipper tänka på det ett tag. Har även skaffat mig en ny älskling, en klocka. På lagersalget lyckades jag roffa åt mig en skitsnygg Inexklocka för bara 400kr, har kostat 1200 så jag är nöjd!

Igår kom kära Anna till oslo för att kolla på Håkan med Tilda. Jag och Carro joinade förfesten och drog sedan hem till Carro när det var Håkantime. Efter övervägande vad vi skulle göra av kvällen bestämde vi oss för att göra ett försök att komma in på konserten utan biljett, givetvis lyckades det inte och vi var hemma igen redan innan tolv. Rätt skönt såhär dagen efter egentligen. Nu har jag precis kört ett stenhårt corepass och unnat mig en mysig brunch med tända ljus, alldeles själv. Hur underbart som helst! Ska snart hoppa in i duschen för att sedan möta upp några sötnosar, så see ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

komisk, klockgalen och nyfiken som jag är var jag tvungen att googla påä inexklocka och påp bilder, då kommer det upp massa bilder på dig först och den på klockor. heheh lite roligt. hörrö när är planen att komma hem till swe och när ska ni resa osv osv? vill veta. tell me <3 take care!

2010-11-14 @ 19:29:04
URL: http://elinelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0