Side to side

Igår, øvertid och sedan hem till ørebrodamerna før lite skitsnack medans Johanna styrde mitt hår. Nu ær utvæxten borta och det tackar vi før!

Øvertiden igår vet jag knappt om den kan ræknas som arbete? Jag slæppt loss min kreativa sida och rev bort hyllor och flyttade bord, tapetserade en vægg med affischer och gjorde min hørna lite extra mysig. Idag har folket kommit førbi och berømt affischvæggen och tillomed marknadsføringsbrudarna hakade på idèn och børjade spåna på næsta vægg med affischer. Det hænder inte ofta ska ni veta, att dom hakar på andras planer, så cred till mig att jag startade trenden! Nu ska jag jobba klart denna otroligt sega dag och sedan ska jag svettas sønder på corepasset med militærtrænaren. Hur længe hade jag træningsværk førra gången, en vecka? Men jag gillart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0