Rising girl

Vad är nytt? I söndags tog jag och Jesper bilen över till sverige och Nordbyköpcenter. Där spenderade vi hela dagen, kollandes i affärer och självklart, handling av mat! Jag hamstrade allt laktosfritt jag kom åt och blir så glad varje gång jag öppnar kylen nu. I måndags var det träning och idolkväll hos örebrodamerna och igår tisdag var det mysmiddag film och firande av födelseldagsbarnet. Helmysigt!
Idag drog jag efter jobbet och tränad med Johanna, core extreme. Och jorrå, det var extreme. Känner redan att stramar både lite här och där så träningsverken lär infinna sig imorgon. Nu ligger jag i sängen och ska faktiskt sova. Jag är hur trött som helst och tänkte försöka ta igen lite borttappad sovtid från de senaste dagarna. I säng alldeles för sent och upp alldeles för tidigt är ingen bra kombination.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag har och kommer aldrig använda min blogg för att skriva ut mitt ogillande om någon annan. Hur förbannad jag än är och oavsett hur mycket någon annan skrivit om mig så sker det inte. Men jag antar att det bara är så att framförallt norrtäljebor älskar att prata om varandra. Anta saker, prata om saker man inte har någon aning om och sprida rykten. Att lägga ner så mycket energi på någon annas liv är som sagt bara ett tecken på att man inte har något eget. Men om man nu ändå vill göra det så skulle iallafall jag välja att följa några mer dramatiska personer än oss, för roligare än såhär blir det inte.
Så fingret till er och godnatt till resten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0