Vår

Goodmorgon!
Fast nej, jag har varit uppe ganska länge nu faktiskt. Har besämt mig för att inte hamna i sovabortheladagen baraförattjaginteharnågotjobb-träsket, så här ställs klockan och jag går upp i tid. Grymt skönt med detta väder dessutom, tänk några grader varmare så hade man kunnat ligga på altanen och sola lite, NICE.

Vaknade imorse med nackspärr, mycket skönt må jag säga och det ger framförallt en sådan härlig start på dagen. Eller? Nej nu ska jag träna och sedan göra en insats för det här huset, ser för jävligt ut. Mamma är på Malta och kommer hem inatt, kan ju va lite kul om hon slipper få en mindre chock när hon kliver innanför dörren.
Senare ska jag in o träffa Frida, vara hurtiga och ta en promenad. Borde i och för sig göra det med voffen som ligger vid mina fötter, ja det blir första prio nu. Utgång med hund nästa!
Håller förövrigt på att lurar lite på lägenheter och vi kanske har kommit på en bra deal här nu, vi får se. Men ger man sig bara fan på att man ska hitta något så gör man ju det, och det är lite där jag är nu. Bestämd och lurig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0