Surfers

Sitter just nu i surfers paradise och vantar pa att varat rum ska bli klart. Imorse kopte vi ett busspass som tar oss enda fran brisbane till sydney och vi far stanna hur manga ganger och vart vi vill nagonstans pa vagen, sa detta blev forsta stoppet. Verkar som att det ar festfestfest overallt har och vi blev direkt papackade en tour ikvall som innefattar fyra barer, gratis drinkar pa varje stalle och ja.. ni kan ju dealen. Jesper tycket att det kandes som att vi var fjorton igen och jag haller nog faktiskt med, haha.

Igar var vi pa Australia zoo (krokodiljagarens zoo for er som vet). Bland det haftigaste jag gjort! Vi var dar i sju timmar och det var knappt att vi hannn allt, sa stort var det. Vi fick b.la. mata elefanter ratt ur handen, halla i koalor och en krokodilunge. De hade en stor park dar kangrurna gick fritt och du fick bade klappa och mata dom hur mycket du ville. Jag blev som ett litet barn och klappade varenda kangru jag sag! Vi kollade aven pa krokdilshowen, som forovrigt ar precis som pa tv nar man ser att krokodilerna hoppar helt sjukt hogt upp i luften, och tigershowen. En grym dag och vi var bade helt slut och fulla av adrenalin nar vi satte oss pa bussen hem igen. Absolut bland det basta vi gjort pa resan hitills! Nej horrni, nu ar rummet klart har tror jag sa jag ska kila.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0