Jag gör väl som alla andra..

Året 2010.

1. Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade till Norge.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar förra året?
Nope

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja tyvärr.

5. Vilka länder besökte du?
Inga utöver sverige och Norge, tråkigt nog..

6. Är det något du saknar från år 2010 som du vill ha år 2011?
Mera av mina vänner och familj.

7. Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas?
Första maj, helt klart.

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag tog steget från Norrtälje och skapade mig ett helt nytt liv i ett nytt land.

9. Största misstaget?
Misstag och misstag, att jag jobbade kvar på tele2 så länge?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Två sjukhusvistelser har jag hunnit med men ingen av dom har varit något allvarligt.

11. Bästa köpet?
Presenten till Jesper.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Skulle önska att jag kunde skriva shopping men nejrrå.. hyran?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
2010 har varit ett år där jag har träffat mycket nya människor och fått lära mig nya saker så det finns en hel lista på saker som gjort mig lite sådär extra glad.

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010?
We no speak Americano, Dum av dig och Från och med du.

15. Var du gladare eller ledsnare förra året jämfört med tidigare år?
Gladare :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
 Tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Deppat över Oslos regnsommar, det är ju egentligen bara att gilla läget.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma i familjehuset med hela släkten.

19. Blev du kär förra året?
Jag var redan kär!

20. Hur många one night stands?
Allvarligt, finns det nån som svarar på den här frågan?

21. Favoritprogram på TV?
Soooolsidan!

22. Bästa boken du läste förra året? 
Ehehe.. räknas cosmopolitan? 

23. Största musikaliska upptäckten?
Jarru, jag är nog inte så musikalisk helt enkelt.

24. Något du önskade dig och fick?
Ett år fyllt med nya upptäckter.

25. Något du önskade dig och inte fick?
Längre hår? (dagens i-landsproblem)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010
Jag spenderade hela dagen med mamma i kista galleria, som vi formligen shoppade sönder,
och sedan blev det middag med familjen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkerligen

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Hejjagspararpengarochborinorgedäralltärsvindyrt. Alltså inte så varierande.

29. Vad fick dig att må bra?
Dom som står mig lite sådär extra nära, ni vet vilka ni är.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Pass

31. Vem saknade du?
Min familj och mina vänner här hemma, men absolut mest mormor.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad händer första maj? Och vad gav du jesper i present? Jag blir såååå nyfiken!

2011-01-10 @ 13:14:51
Postat av: D

första maj flyttade vi till egna lägenheten, o jesper fick ett halsband.. men inte viket som helst, de står en hemlig sak på baksidan av det ;)

2011-01-10 @ 14:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0