Vi börjar om

Jaha hörrni, känns som att jag tog en liten paus från allt som har med bloggande att göra. Har varken haft tiden eller lusten att sitta vid datorn så, thats why. Men nu när julhetsen och allt har lagt sig kanske det finns lite mera tid?
Sen jag kom hem har det hunnits med diverse fika&snackaskittimmar med mina damer, spenderats mycket kvalitetstid med min familj, ett lyckat födelsedagsfirande av mig, några dagar och nätter i sthlm, blivit bjuden på både middag och bio, firat julafton hemma i familjehuset med hela släkten och tre hundar (underbart kaos), dansat bort en hel juldag och pussats med mitt hjärta på tolvslaget på nyår. Alltså har jag hunnit med en hel del, men framförallt så har jag hunnit med att bara ta det lugnt, något jag hade lovat mig själv. Jag har blivit mer hemmakär än någonsin och försöker oftast se till att folket kommer hit så att jag slipper åka iväg. Inte för att jag är lat, utan för att jag har insett hur mycket jag älskar att vara hemma. Det absolut viktigaste jag hunnit med är att boka resan. Den 12 januari åker jag och Jesper till Bali, sedan vidare till australien och till sist thailand. Hur underbart som helst och det är mest det vi går och väntar på just nu.
Jag är just nu i den fasen att jag mest är nervös. Nervös, orolig och tycker att jag måste ta tag i alla potentiella problem som kan finnas. En lite mindre positiv sida hos mig. Jesper äremot är i den fasen att han bara tycker att allt är skitkul och inte har ett problem i världen, no worries. Men det är väl där vi kompleterar varandra antar jag? 

Igår firade jag och Jesper våran ettårsdag, ja jag vet.. dagen efter nyårsafton. Hur många årsdagar kommer vi ha där vi inte är bakis? Men med ett mysigt och realtivit lugnt nyårsfirande hemma hos mig så lyckades vi rätt bra dagen efter också och avslutade det hela med en bio i uppsala. Idag har vi suttit hemma hos Frida, hela brudligan, ätit lunch, fikat och pratat om allt som går att prata om. Älskar att vara med mina flickor, har saknat alla så i norge och njuter alltid extra nu när vi ses.

Nej, nu har vi fått en lite update så hoppas du är njöd nu Tilda? Ska försöka hålla i det här nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0