Work work

Startade dagen med att baka scones hemma hos Carro. Eller baka och baka, jag kollade på och hjälpte till att äta, hihi. Mysfrukost innan hon skulle till jobbet! Återvände sedan hem till mig där Jesper fortfarande låg och snarkade. resten av dagen har spenderats ute på gräsmattan och nu sitter jag återigen i det här pojkrummet i hallstavik, väntandes på att mannen ska komma hem från träningen. Varför sitter jag då här kan man fråga sig? Jo jag blev inringd från utebadet och ska nu jobba ons-sön. Så om jag kan slippa 40 min körväg imorgon och ligga i sängen den tiden så sover jag hellre här. Grymt skönt att få börja jobba lite, det börjar bli svårt att komma på saker att göra alla lediga dagar och så är ju cashflowet rätt så icke-existerande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0