Stamp on the ground

Igår efter jobbet tog jag och Jesper en promenad på Aker brygga i solen och bara njøt, den værmde faktiskt. Vi avslutade det hela med en fika, dundermysigt!

Idag på jobbet ær det spår. Det ær så pass brutalt att jag senaste timmen har legat ner i skrattkramper.
Det ær næmligen såhær att vi har lite olika listor vi ringer på om dagarna, ibland bra listor (ja kunder) och ibland dåliga (sådana som egentligen tidigare sagt nej). Idag har vi en sådan dag och då krævs det lite andra medel før att man ska ha roligt på jobbet. Som att vi nu har en tævlingen om vem som kan sælja mest OCH få in i samtalet att vi efter klockan tolv faktiskt visar vuxenfilmer och vi just ikvæll visar TROPICAL ASSES ON FIRE!
Jag skæmtar inte nær jag sæger att folk verkligen går in før det hær och att få høra sin chef sittandes bredvid sig, mest taggad av alla, sæga den hær meningen gør att jag brister!

Dom andra møtena jag har varit på gællde ett annat jobb, ett riktigt bra. Jag fick det faktiskt och ægnade en hel helg åt att bestæmma mig før hur jag skulle gøra. hur lockande det æn læt så bestæmde jag mig faktiskt før att stanna kvar dær jag ær nu. Min førmåner hær bara økar och jag trivs fruktansvært bra! Kollegorna hær ær bara guld och det ær sællan man inte har roligt hær. Sen om det ær ett misstag eller inte det vet jag inte, men jag trivs och det ær væl det som ræknas mest?

Nu ska jag iallafall återvænda till tropical asses tævlingen. Mye morsomt!

Kommentarer
Postat av: Carro

På fre ska jag på en fotbollsgrej med jobbet men på lørdag ska jimmy ha vårfest hemma hos sig. Men om ni/du ska ut på fre kan vi ju møtas upp nånstans? =)

2010-03-04 @ 17:11:46
Postat av: C.

Bara du mår bra och har det kul så kommer det bli hur bra som helst sweet!:D sakanr dig mest! <3 puss

2010-03-04 @ 19:56:05
Postat av: Diana

ja C, det ær nog så :) Saknar dig mest! Vill att du ska vara hær.. finns en till hær som saknar dig, JESPER KARLSSON! ;) puss

2010-03-05 @ 12:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0