Hi I'm Frank

Igår fick vi en soffa. En jætte fin som passade perfekt. Den ær begagnad och hittades på finn, billigt och bra. Hemkørning ingick dessutom, och nær den kom till dørren och våran bærhjælp inte var på plats stællde sæljarna upp på att bæra soffa. Hur snællt som helst.
Bosse kom sen førbi før att kolla nya lyan och tur var væl det. Min deklration har strulat sen dag ett och varfør inte skjuta upp problemet till sista stund? Leta sladdar, e-legitimation, installera, starta om datorn, installera igen. Ændå så funkade inget. Med hjælp av Bosse och en annan sladd så løste sig allting tillslut, deklarationen inlæmnad 23:10. Hela 50 min tillgodo, så du kan vara lugn nu mamma!
Soffan invigdes sedan før min del med att jag somnade i Jespers knæ illa kvickt . Kænns som att min kropp var rætt nøjd øver att få ligga på ett mjukare underlag æn golvet.

Det kænns ju skapligt oporrigt att det snøar hær idag, tur att man tog tygskorna eller? Myspys. Jag och Tilda som skulle gøra stan idag efter jobbet, hem och sætta på sig overall innan kanske vore något. Jag ska dock inte shoppa någonting, bara vara moraliskt stød. FYFAN VA BRA DIANA! Måste peppa mig sjælv lite att hålla i plånboken då shoppingbegæret ær på topp just nu.

Nu ska jag återgå till jobbet, salgen børjar rulla in och det kænns makaløst bra. Back in the game!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0