Just saying

I lördags var jag ute och slogs mot alla shoppingfreaks tillsammans med mina örebrodamer. Bogstadveien bjöd på marknad och grymma reor. Jag höll dock fingrarna i styr och kom endast hem med ett par örhängen för 9 kronor, det kunde dom ju vara värda. Fröknarna drog hem och laddade om för fest och trots inbjudningar och en del tjatande så tackade faktiskt Diana Hellman nej till en utekväll. Kalla mig toffel eller vad ni vill men jag är nöjd med att jag höll löftet till mig själv om en lugn och sparapengarhelg.

Imorse släpade jag mig iväg till damernas balkong, satt i solen och lyssnade på deras snack om kvällen. Killar hit, fylla dit och dagenefterångest. Även om de hade haft roligt så kände jag att det var otroligt skönt att slippa allt sånt. Vi tog oss sedan en sväng på stan innan jag gick och mötte min man. Hem och äta middag och ladda om för en ny tur till örebrokollektivet där det ikväll har kollats film och slappats, lovely!
Nu har damen precis kommit ur duschen och ska alldeles snart snacka med kudden.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska du flytta hem i december?! :D puss

2010-09-14 @ 10:18:13
URL: http://sofiachris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0