I'm yours

Hemma i N-town efter en brutalt dryg hemresa! Jag ska inte klaga på chaufförerna då jag förtstår att det inte är så lätt att köra i detta idiotväder. MEN när man står på tekniska och bevittnar två sl-bussar man vet faktiskt ska ta en hem, och som sedan kör rätt in i varandra så att båda går sönder.. blir man lite less! Det hela slutade med en taxiresa hem som sl får pröjsa. Rätt åt er!

Övriga dagen var annars mycket bra. Bad i bubbelkopp, god mat, sömn i min efterlängtade säng och häng med Carro. Otrooligt efterlängtat!

Morgonpigg som jag är har jag redan spenderat några timmar uppe, ätandes pannkakor och kollandes film. Haha, dåligt nöjd jag är. Bolt blev det och jag har hittat min favorit. Den överspeedade hamstern som är lite smått galen. Alltså ärligt, hur skön är han inte?

Nu ska jag styra upp mig lite och sedan möta upp Carro, Elin, Ninna och Katrin för en heldag kollandes fotbollscup. Jag ska alltså vara en äkta fotbollsfru, duktigt huh? Skulle faktiskt aldrig gjort det om jag inte gillat fotboll på riktigt, och nu är det ju en sån jävla tur att jag gör det. Dessutom är det ju med mina bästa bönor och d kan det inte bli annat än bra!

Kvällen ska sedan spenderas hemma hos hjärtat då hans pappa har 50-års ferre. Nice nice, det är något vi gillar!

Nej, göra sig iordning va det ja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0