It's you

Gårdagen på jobbet var fenomenal! Då vi var så få blev vi bjudna på pizza, aldrig fel, och då jag under lunchen blev trackad før min svenska tog jag tillfællet i akt och hade lite svenskalektion! Haha, fulare har jag aldrig varit med om.. Norrmæn kan inte prata svenska, så ær det bara. Och om dom væl førsøker så låter det førjævligt, men roligt. Så jag fick min sæljcoach till att gøra några sælj på svenska, utan større framgång dock men jag hade det grymt roligt :)

Efter jobbet blev det ett spænnande møte och jag måste nu ta ett beslut, något jag inte ær lika sugen på.
Kvællen ægnades sedan åt en svæng på stan och sedan hade jag klippstuga hemma. Att dom ens vågar låta mig gå løs med både sax och rakapparat ær helt sansløst, haha. Men bra blev det tillslut iallafall!

Idag efter jobbet ska jag leka med Tilda och Carro, och det ær något jag ser fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0