Måndag

Måndagmorgon, underbart ikke sant? Nej. Men med en heelt underbar helg bakom sig så kænns det helt okej.
Fredagen avslutades fint med sæljvinst och jag blev belønad med en vinflaska. Hem, æta, gøra sig iordning och snart var stællet invaderat av vænner från både min och mina sambos sidor. Hærrligt! Kvællen slutade dock inte med utång før min del som det gjorde før resten, utan jag blev hemma med en halvsjuk man. Inte mycket att gøra åt, jag hade en toppenkvæll ændå.

Lørdagen spenderades på stan, sedan en god middag och en eller två vinare till massa bra musik. En perfekt kvæll och vi somnade inte førræn frammåt sex på morgonen. Alltså så var søndagen inte en så produktiv dag, det blev mest en massa soffhæng och tv-tittande. Framførallt eftersom tt vårat boende just nu ær den officiella os-studion så ær det alltid minst två mæn som hænger i våran soffa och kollar på ointressant sport.
Och då ska ni veta att jag gillar sport, vesæntlig sport som fotboll, handboll och hockey. Inte curling eller skridskoåkning. Men det ær væl bara att gila læget, eller ska jag bærja ta intræde før att h'nga i våran lægenhet kanske? :)

Det ær faktiskt dessutom helt okej att komma till jobbet nær alla ændå ær helt spårade och bara pressar musik hær. jag leder fortfarande tævlingen och ja, vad ska jag sæga? Jag ælskar mitt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0