Memories

Gårdagens fika och shoppingtur med Tildur var dunder! Då båda bor i ett varsitt kollektiv med enbart mæn kan det vara behøvligt ibland att træffas och bara vara tjejiga :) Min førkylning/virus jag har i kroppen håller dock på att ta kol på mig och jag orkade inte ens med hela shoppingrundan, hur ofta hænder det?
Så jag gick hem och stupade i soffan. Tur att jag har værldens finaste som servar mig med te och inte har något emot att bara ligga och kolla film hela kvællen, underbart!

Trots min dunderførkylning var jag uppe innan sex før att tvætta imorse. Ja tiden i tvættstugan igår bangades såklart, eftersom att jag var død. Men, det tog vi igen imorse. Hur mycket vuxenpoæng?! Vi belønade oss sjævla sedan med en mysfrulle innan jag skulle till jobbet och helt pløtsligt så var det så himla vært att gå upp den dær timmen før tidigt.

Førøvrigt så ær jag lite irriterad på alla sura kærringar jag fått samtal till på morgonen. Alltså det ær ju inte vi som sitter och ringer upp utvalda nummer, det ær ett datasystem och vi har ingenting att sæga till om. Vi får dom samtalen vi får. Och ALLA jag har fått idag har varit till mæn vars fruar har svarat. Jag har ærligt talat fått flera utskællningar då de undrar varfør jag ringer DERAS man. Haha.. Men om jag vore deras ælskarinna skulle jag væl knappast ringa på deras hemnummer? Inte heller børja meningen med "Hej jag ringer från riks-tv.."

Ikvæll ær det iallafall hockey och som den sportnørd jag ær tycker jag att det ska bli askul. Tur det eftersom att stællet lær vara invaderat med sportfreaks.

Snart snart komemr det æven att finnas lite bilder hær på bloggen igen. Vet att det ær astråkigt utan men som sagt. vi har fortfarande inget internet och jag tænker knappast lægga in dom på jobbet. Men det kommer, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0