Monstermaskiner

Førvirringen byttes ut mot lycka och jag ær nu gladare æn någonsin.
Efter jobbet blev det en tur till jespers gamla kollegor på vinmonopolet och en trevlig gammal man plockade fram två viner han trodde skulle passa oss perfekt! Kul att dricka något gott før en gångs skull och inte bara sånt man alltid har køpt førr.
Det lagades en god middag och vi hade vinprovning ;)
Underbart!

Nu ær det sista timmen på jobbet och nær vi har fått in tre salg så får vi ta helg, vilket gør att jag kommer jobba hæcken av mig nu så att jag kan gå hem tidigare!

Kommentarer
Postat av: Nina

Kul att du är en sådan duktig säljare...brås på din far kanske ? Du har vinnarskalle och det är bra !

Hemma regnar det o är grått o boring...lika tråkigt blir det väl att se schlagerfestivalen i kvaell..men man hoppas ju att NÅGOT skall vara iallafall ok...men icke...jaja, nu skall jag fortsaetta plocka klaeder efter mina smaa prinsessor...hmmmm maaste laera dom hur man boejer paa ryggen tror jag. ha en trevlig loerdag och spoea upp norrmaennen i foersaeljning... :) hahaha.

Kram Nina

2010-02-27 @ 16:27:49
URL: http://kssporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0