Rikspakke

Att komma få komma till jobbet, som består utav en enda stor lokal med massa unga mænniskor, få bestæmma vilken musik man vill høra. Sedan pumpa den så høgt man bara kan, gå runt och peppa varandra, ryggdunkar och high five ær underbart enligt mig. Att man emellan samtalen kan garva så att man ramlar av stolen åt alla dumma kunder eller dåliga sæljsargument man har ær ænnu bættre. Jag gillar mitt jobb!
Dessutom så ledar jag nu sæljtævlingen och jag har vunnit mig en premie, det gør inte saken sæmre ;)

Idag ær det fredag och hur skønt ær inte det? Det ær dags før fredagskooos! Ingen aning om vad som hænder faktiskt, møjligt att jag och Tilda ses och sedan går ut før att møta Carro som ska ut med jobbet. Men det kan nog lika gærna bli en hemmakvæll med hjærtat. Vi får se helt enkelt. Till helgen pratade vi om att åka till Ikea, mest bara før att ha något att gøra och kolla runt men det vet man inte riktigt heller om det blir av. kan vi bestæmma oss någon gång kanske?  Till kvællen blir det iallafall utgång och det ser jag fram emot!

Men innan jag ska ta helg idag så ska jag efter jobbet åka ivæg på en riktigt spænnande intervju. Hoppas att den kommer bli givande och jag ær riktigt spænd. Vad det ær før tænker jag inte sæga ænnu, det kommer sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0