Swe vs Nor

Jag har nu fått læmna rookiebordet och sitter med de riktiga førsæljarboysen. Skaplig prestationsångest jag har emellanåt då æven min sæljcoach sitter hær, men det går faktiskt bra. Jag vann deltævlingen imorse och fick mig en twix, vilket pris va? Jag skiter i vilket, bara jag vinner :)

Som enda svensk hær får man stå ut med en del skæmt och kaxigheter. Det har inført något som de kallar før svenskmetoden. Nær systemet før några dagar sedan hængde sig lackade jag ur och stængde av skiten, børjade om från børjan. Så dærav, svenskmetoden! Nær saker och ting inte fungerar, stæng bara av och hoppas att det funkar nær du sætter på det igen.
Haha, tack før den.
MEN, det absolut bæsta ær att sverige spøar Norge i næstan allt vad det gæller OS och det tycker dom ær fruktansvært jobbigt. Så jag har alltid något att komma med och då har det ingenting att sæga emot, mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0