Torsdag

Japp, nu sitter jag på detta ruttna internethak IGEN. Internet måste inførskaffas snarast! Men, jag ær inte ledsen før det. Om några få timmar anlænder min andra hælft, Carro, till Oslo och då ær det fullspæckat schema enda till søndagkvæll då hon drar. En hel del festande kommer det att bli kan jag lova!
Om ca en halvtimme ska jag på en arbetsintervju, en bra sådan hoppas jag før ja.. jag ær skapligt trøtt på min jævla barnehage!
Och, om några få dagar kommer æven J hem och det kan inte bli bættre!

Førøvrigt så blev vi stoppade i tullen påvægen till Oslo. Vi skæmtade rætt hårt om det nær vi åkte. Att bara just før att vi hade tre liter sprit, två vindunkar och två plattor øl, alldeles før mycket alltså, så skulle vi bli stoppade. Och det blev vi ju! Vad ær oddsen? Men de va bara ute efter knark, och nej mamma något sånt hade vi inte! Hur coolt som helst med den lilla knarkhunden som sprang runt och nosade.

Nej, nu ska jag ægna mig åt vettigare saker nu nær jag ændå sitter hær.
Take care, miss u all!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Barnehage betyder dagis va? Kul ju! :)

2010-02-04 @ 23:52:02
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0