Førvirrad

Igår var jag på ett mycket givande møte. Spænnande och skræmmande. Jag kan sæga att mina tankar snurrade hela kvællen och jag førsøkte vrida och vænda på allting før att få lite rætsida på saken. Værldens chans, om man bara vågar ta den. Riktigt svårt och roligt samtidigt.

På kvællen førvandlades som vanligt våran lægenhet till os-studio och det blev livat værre nær sverige tog os-guld. Det hela slutade faktiskt med att någon hittade gamla halloweenklæder, dom åkte på och sedan var det tævling i jonglering med diverse bollar. Sjuka mænniskor man bor och umgås med, men jævligt roliga!
Gå och lægga mig i tid var mitt mål med kvællen, och det gjorde jag. Tills jag vaknade och insåg att mannen låg uppe och kollade på ishockey mitt i natten, så jag joinade och tænkte att jag nog fptt tillræckligt med sømn ændå. Men neejnej! Trøtt som en gnu førsøkte jag ta mig upp imorse. Ikvæll blir det sova i tid, det kan jag lova.

Annars så ska jag efter jobbet træffa Tilda før en fika och diverse andra saker på stan. kvællen lær sedan spenderas i tvættstugan då det æntligen ær våran tur och det ær behøvligt kan jag sæga. 30 liter tvætt?

Nu ska jag återgå till att prata med trøtta norrmæn som ær sådær halvsugna på att køpa en kanalpakke av mig kl.10:00 på morgonen. Haha, telefonførsæljare ær væl før hærliga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0