Wihhhhooooooooo

Men jaaa! Æntligen en dator, ett internet.. dock inte hemma, på mitt nya jobb som jag ælskar. Æn så længe! Nu ær barnhagetiden førbi och jag jobbar just nu på ett callcenter som sælgare. Bara massa unga mænniskor, høg musik alltid pumpandes och massa skoj. Okej, før mig som enda svensk ær det ibøland lite væl vanskligt att høra vad dom sæger så min sæljnivå ligger lite under dom andras. Men heey, vafan. det kommer. Min sælgcoach, som førøvrigt spelat fotboll på elitnivå, sa att han såg att jag hade "det".
Jag ser det i dina øgon, du blir ju tokførbannad nær du inte sæljer. Och det ær bra, det gillar vi!

Så ja, jag trivs. Æven om jag kan sakna lugnet på barnehagen. Men så ær det væl alltid, det man inte har VILL man ha.

Att Carro har varit hær och en helg och vi fullkomligt øste sønder oss jælva gør inte saken sæmre.
Att min kærlek nu ær tillbaka ær underbart.

Minus i protokollet måste vara att jag redan hunnit gøra en sjukhusvistelse på den knappa månad jag bott i oslo. en igensvullen hals, så pass att jag inte ens kunde dricka vatten, och feber visade sig vara streptokocker och ett virus.
Men jag hade værldens bæsta vid min sida hela tiden och allt gick øver førvæntan.

Nu ska jag jobba vidare och efter jobbet ska jag træffa Tilda och Carro, perfekt!

Men om två helger kommer vi hem så nu alla bruds, boka førfaan inte upp något. Och OM ni gør det, rækna med mig.

Saknar er alla!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0