Mys

Utanför fönstret regnar det och jag tassar runt i lägenheten iförd Jespers mjukisbrallor och tänder ljus. Lite vin dricker jag också, men det får man väl? Det är ju fredag. Mannen är ute och kollar fotboll och jag har alltså lägenheten för mig själv. Så nu ska det kollas på film, målas naglar och ätas goda frukter. Ja, en äkta tjejkväll. Men det görs alltför sällan och det är något man behöver ibland, att ta hand om sig själv.



Nej, jag har verkligen inget mer vettigt att komma med nu. Jag ska återvända till min myskväll innan jag ska dejta John blund. Hoppas ni alla har en fin kväll.

Puss hjärtan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild Diana ! Du går "genom" rutan som man brukar säga..Ikväll, löradg blir det sommarfest.Solen lyser och värmer gott nu. Flaggor vajar för Sverige och "bröllopet" idag. Lite mysigt faktisk..Nu skall jag återgå till min skurhink..det skall vara fint här när kompisarna kommer på fest ! :) Ha det gott ! Nina

2010-06-19 @ 12:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0