Slackers

Nu har jag traskat runt hær på jobbet sjælv i snart en timme, gjort mig te, spelat mina favoritlåtar på høgsta volym, kollat runt på internet så pass att jag inte har något kvar att kolla på. Och NU først trillar de førsta in, vi som skulle børja med de nya tiderna från klockan åtta. Sløa norrmæn alltså, slackaers hela bunten!

Annars så ær mina armar och ben spagetti idag, træningsverk till tusen men jag gillar kænslan. Kænslan av att træningen verkligen ger verkan!
Nu nær jag jobbar till fem oftast så måste Jesper alltid komma førbi mitt jobb efter hans eget før att hæmta nyckeln, ja vi har bara en. Detta medfør ibland att om han drar och trænar direkt så har jag inte tillgång till hemmet førræn någon timma senare, om jag inte då går och hæmtar den på gymet men det hænder sællan. Idag ær en sådan dag och då ær det ju så hiimla tråkigt att jag råkade gå førbi Gina Tricot imorse och se att de har 50% rea. Jag lær ju inte alls kunna hålla mig sysselsatt i eftermiddag eller?
Senare ikvæll så ska jag på dejt med min man, vad vi ska gøra ær ænnu inte helt klart men bra kommer det nog bli iallafall. Ælskar att vi fast vi vart tillsammans ett halvår fortfarande bestæmmer att vi ska ha riktiga dejter, mysigt!

Nu får jag dødsblicken av min chef så dags att sætta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0