Someone like you

Helgen ær redan førbi och nu børjar en ny vecka. Dessutom med nya arbetstider och detta betyder att jag kommer jobba två timmar længre om dagen mot vad jag brukar. Skønt egentligen men jag lær vara helt slut de førsta dagarna innan jag kommit in i rutinerna.
I lørdagsmorse vaknade jag pigg och glad, efter en lugn fredagkvæll och øver åtta timmars sømn brukar det vara resultatet. Så jag tog mig ut på en långpromenad innan det var dags før frukost och att komma igång med dagen. Dagen till æra så hade vi tænkt vara lite svenska och fira Vickan och Daniels brøllop. Så jag och Tilda styrde om oss till finklænningar då det var det som var dresscoden och begav oss sedan till Helena. Dær satt vi fyra tjejer och ett gæng relativt ointresserade killar och kollade på brøllopet, åt tårta och skålade med champange, allt før Vickis och Daniels skull ;)
Nær brøllopet sedan var slut återgick vi till våra vanliga jag, korkade upp vinet och slængde i oss varsin pizza och sedan var det igång. Det blev en lång och lyckad kvæll, tack vare dom otroligt skøna damerna jag umgicks med.

Igår bjød Oslo på strålande væder och jag, Tilda och Carro bestæmde oss før att gå hela vægen ut till badstranden Huk som ligger ute på Bygdø. Svettiga och hærliga slog vi oss ner bland alla Hawaiiantropic-pressande soldyrkare och njøt.
Jag møtte sedan upp min man før massa kvællsmys och det mina vænner, blev en perfekt avslutning på en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0