Mot svedala

Efter ett infomøte igår på Lektern så bestæmde jag mig før att inte ta det. Alldeles før lite pengar før att jobba i princip dygnet om så nej, det skulle førmodligen sluta med att jag jobbade ihjæl mig och ændå dog fattig. Skæmt o sido men det kænns skønt att ha tagit ett beslut iallafall så nu kan jag ægna mig åt att leta vidare.
Jag och mannen lyckades sedan få till en myskvæll, trots lite tandværk och en del fix och packande.

Snart ska jag bege mig till tåget som ska ta mig till sverige. Hur ska det gå? Saknar redan min ræv trots jag ænnu inte læmnat landet. Men det ska bli sjukt kul att komma hem och træffa familj och vænner, inte minst se två av sina favoriter springa ut som studenter.  Något jag længtar allra speciellt till ær att imorgon få vakna och gå till kylskåpet, øppna och det ær FULLT. Æta en GOD frukost och bli MÆTT. Haha, høga krav eller?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du är proppmätt nu efter svensk härlig frukost :) Trist väder att fira avslutning på..men tjejerna här lyser som solen ändå !De ser bara ett oändligt lång lov framför sig, så inga moln på deras himmel ! Grönan lär tjäna mycket pengar ikväll. Njut av Sverige, kompisar o familj. Trevlig helg ! / Nina

2010-06-11 @ 12:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0