Studenthelgen

Helgen hemma var helt underbar.
Jag var på Catrines studentmottagning där alla känns som familj, jag var på Mickis mottagning med alla tjejer som jag saknat. Mamma gjorde hotellfrukost till mig och jag åt tills jag nästan sprack. Jag och mamma gick en hel dag på stan där vi fikade och shoppade lite, och jag njöt. Pappa lagade världens godaste middag och vi hade familjetid. Jag åkte hem till Anna där alla tjejer befann sig och vi gjorde sedan både trädgården och mobergs där vi dansade oss svettiga. Jag delade taxi hem med Jens och Magnus för att sedan gå sista biten och njuta av hur svensk sommar ser ut 03:30 på morgonen. Jag gick upp i tid bara för att kunna äta frukost länge samtidigt som jag skrattar mig gråtfärdig till tecknad film. Jag åkte med familjen hem till mormor för att fika och kolla gamla kort från när vi var små. Jag åkte med resten av släkten till morfar och firade hans födelsedag med en supermiddag ute.

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte hade ångest när jag skulle åka tillbaka för den här helgen har varit grym. Det har varit som semester där man har gjort roliga saker hela tiden och nu är man tillbaka till verkligeheten där det ska jobbas och sova i tid. Jaja, egentligen ska jag inte klaga då jag har en helt underbar familj, grymma vänner och världens finaste pojkvän att komma hem till. Dessutom så är det inte långt kvar tills vi båda åker tillbaka igen. Midsommar, jag längtar!


Syskonkärlek. Frågan är hur stolt jag var?

Så jävla BRA Kickan!

Man måste klä sig efter väder när man ska på mottagning i Norrtan.

Jag blev barnvakt.

Mamma vet hur man lagar frukost hon!

Mina tjejer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina kort ! Studenten är något man minns med en klump i halsen, alla kompisar mm..Snygga gummistövlar ! Jag har likadana fast svarta..men vill köpa blommiga ! Eller Hunters, de är så fina.

Det är snart midsommar..Vad skönt, samtidigt så vänder det då..hur deprimerande är inte det ? Det blir mörkare. Men annars kan man ju tänka på att det snart är en ny vår igen..Lura hjärnan !

Vi åker ner till Gbg, skall lämna Zlatan där på sommarlov. Han gillar inte kattpensionat..Han är sur och skygg efter att ha varit där varje gång..Undrar vad de gör med katterna ? Nej, då är det bättre att han får vara på västkusten. Hämtar honom senare i sommar efter Italien ! Många turer blir det..Usch , på torsdag skall jag göra en datortomografi, åker in i en tunnel där de gör skiktröntgen av kroppen.. Instängd i ett rör..hua!

Men bra att de gör en ordentlig undersökning varför jag får lunginflammation och ont i njurarana hela tiden. Nu skall jag åka och köpa blommor..så att rådjuren får mer mat :) :) ha det så gott. Nina

2010-06-15 @ 10:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0